Fina träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Unica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 494
U

Unica

någon som har nåt tips på snyggt dressyrträns?
Rundsydda träns eller kandar någon som vet var det finns såna?

Sv: Fina träns

Jag gillar Hubertustränsen/kandaren.
Tycker detta rundsydda träns från Huberuts är såå fint :love: !

thtrans.JPG

Det finns hos Henrikssons Ridsport

3218.jpg

Hubertus rundsydda Kandar finns bl.a. hos Hästbiten

visst har det väl funnits ett svart dressyrträns med bred vitfodrad nosgrimma som Hubertus haft? Hittar bara inte igen det.

Är det detta du tänker på då kanske?
3283.jpg

Det finns hos Hästbiten och kostar 798:- exkl. tyglar. Finns i svart eller havanna, med vitt foder som du ser.

Hästbiten har också ett sk. dressyrträns från Hubertus, men det är inget vitt foder på det, kostar 945:- exkl. tyglar och ser ut såhär:
3120.jpg

Hööks har två rundsydda träns, ett flätat och ett vanligt ca 700 kr/st

Tycker att jacsons träns är superfina (Med vit bredfodrad nosgrimma :d fasst det är ju en smaksak) sen har vi ju hubertus som visas ovan :love:

Sen en annan viktig faktor..priset! :idea: Det underlättar om man vet vilken prisklass det gäller, finns ju många snygga träns från 1000:-

Durin ox skrev:
Hööks har två rundsydda träns, ett flätat och ett vanligt ca 700 kr/st

Det flätade kostar 349:- och det helt rundsydda kostar 629:- dvs. en betydlig skillnad från 700:- :p :D

Jag är inte så prisfixerad;)
och hur som helst så är det ju inte så svårt att kolla upp om man nu vill köpa tränset, ursäkta så mycket

I Häst&Ryttare nr 3/05 har Briar ett mycket snyggt rundsytt träns. Är det någon sem vet märket på det?

Det är Ridsportförbundets nya tidning som de startade när de upphörde med samarbetet med tidningen Ridsport. Alla som är medlemmar i en ridklubb som anmält sitt adressregister får den.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 348
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 234
Senast: Reshästen
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Tillbaka