Sv: Finaste fälttävlanshästen
Klart hon tycker den är bra, men är det jag som tycker den är JÄTTEFIN. Hon funderar nog inte så mycket på det, räcker han så gör han, det lär ju märkas inom de närmsta åren.
Vad i helskotta (ursäkta) spelar det för roll hur en "fälttävlanshäst" ser ut?? Den här diskussionen har ju varit uppe sååå många gånger förr *kräk*, det spelar ju uppenbarligen mindre roll hur de ser ut idag. Titta bara på skillnaden mellan Stand by me som är av lite tyngre typ, Karuso som är riktigt liten och Rabbisch (en annan av As hästar som gått ***) som är stor som ett hus (180) men smidig som en katt. De två första får väl ändå kallas för yttersta världselit, de skulle inte klara av att vara på den nivån egentligen eller vad? Självklart gör ryttaren sitt till, men helt kört kan det ju inte vara pga typen..!!
"eftersom han inte ser ut som någon annan fälttävlanshäst"
Och? Han är skäck..

(jag var faktiskt tvungen) Men varför ska han se ut som någon annan? Alla ser ju ändå olika ut.
Tidsfel kan även komma av att man inte tycker att det är värt att flårida om man ändå inte ligger topp tio, utan när hästen är i den åldern handlar det fortfarande till största del om UTBILDNING...som är rätt viktigt om de ska hålla...har jag hört.
Du tycker vad du vill, jag vet vad jag tycker och TROR om den här hästen...men det är mina åsikter, ingen annans.