Bukefalos 28 år!

Finns det jobb som passar in på detta?

@athena_arabians Ja, precis! Så har vart på senaste jobben jag haft. Det du nämde med sunt förnuft.

Flygplatskontrollant fick jag skriva på tystnadsplik har för mig (b.la passerade kändisar, kan inte berätta har sett den och den på jobbet direkt) minns ej skrev på tystnadsplikt som gjorde i som Kundservice värd i Tunnelbanan, men där vet jag om vissa grejer inte rikigt lämpligt berätta för allmänheten där heller.

Sen avråder flygsplatskontrollant även om yrke går lära sig på plats, eftersom ville köra långsamt, det ordet existerar knappt när är lång ringlande kö, hua!

Hade jag sagt vissa saker som testförare hade jag blivit åtalad. När vi jobbade hade vi plomberade mobiltelefonkameror.
 
Angående exempel på kurs så är det ju enkelt att blanda personligheter, ålder och händelser. Så att det blir totalt oidentifierbart. Jag har ju jobbat med människor i hela mitt liv och kan glatt blanda från både fritid, jobb och någon bok jag läst för att få till ett fall.
 
Angående exempel på kurs så är det ju enkelt att blanda personligheter, ålder och händelser. Så att det blir totalt oidentifierbart. Jag har ju jobbat med människor i hela mitt liv och kan glatt blanda från både fritid, jobb och någon bok jag läst för att få till ett fall.

Fast det spelar ingen roll om man avidentifierar personer etc om det är en process man ska beskriva. En del processer kan till och med vara sekretesstämplade enligt lag.
 
Jag säger också industri. Där jag jobbar så behövs inga förkunskaper eller kurser. Man lär sig allt på plats.
 
Vaktmästeri/trädgårdsarbete? Gjorde en sommar vid kyrkan, trivdes hur bra som helst. Har en vän som arbetstränar med kyrkans vaktmästare och hen tycker också det är toppen. Ingen stress, man får vara ute mycket, kräver ingen särskild utbildning.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 656
Skola & Jobb Anonymt användarkonto då jag vet att folk i närheten av mig vet vem jag är. De senaste åren har jag studerat och jobbat som vikarie i...
Svar
15
· Visningar
1 832
Skola & Jobb Hej, jag behöver lite klartänkta hjärnor på det här problemet, då jag själv har lite....svårt....att bli tillsagd vad jag ska göra...
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: starcraft
·
Övr. Barn Gammal medlem under anonymt nick Vi funderar på att skaffa barn men har svårt att bestämma när Han: har fast jobb, inga konstigheter...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 054
Senast: Anonym6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp