Finns det krokar att köpa till barnvagn?

Ishtar

Trådstartare
Vår barnvagn har inga krokar vid styret att hänga grejer på, det är ju så praktiskt. Så nu undrar jag ifall nån av er vet om det finns att köpa krokar som man kan fästa på vagnen?

Sen undrar jag ifall bebisar kan få nackspärr? :D ;)
Till bordsherre har jag nu en sovande Valle. Det såg så hemskt sorgligt och övergivet ut där han sov med huvudet helt på sidan på bordskanten så jag la en kudde under honom. Han börjar bli stor nu och kan somna lite hur som helst, var som helst. :love:

Sv: Finns det krokar att köpa till barnvagn?

Om du googlar barnvagnskrok och kollar på femte alternativet, det kanske kan vara något :) även första alternativet men de var inte lika diskreta i färgen :p

Verkar finnas en hel del olika att välja på bland internetshoppar.
Nån som stött på krokar hos nån av våra babytillbehörskedjor?
Jag är nästan aldrig i dom affärerna, så jag har dålig koll, men kan naturligtvis försöka ta mig iväg till en så småningom. :)

Babyland finns åt ena håller, babyproffsen åt andra. Ska kolla deras sidor innan jag väljer håll då :D

Oj, oj! Lille Valle - sorglig o övergiven... Fast inte på riktigt ju :). Lät bara så gulligt o ynkligt!

Jag köpte på babyprofssen, men de fanns inte framme - man får be efter dom över disk :idea:

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 133
Senast: cirkus
·
Småbarn Kanske ska köpa en sån begagnad, vill höra lite från er först. Det enda jag kommer på att fråga säljaren är ifall hjulen är avtagbara...
Svar
13
· Visningar
3 194
Senast: Ishtar
·
G
Hundhälsa Jag har tänkt på det här rätt länge, och nu igen när jag läser tråden om vad en "bra" hund egentligen är. Det finns många åsikter om... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
16 915
Senast: Disen
·
B
Övr. Barn Hej hej! Skriver lite då och då här när dottern krisar ihop totalt, kan kännas skönt att få bolla lite. Hoppas nån orkar lyssna. I...
Svar
2
· Visningar
1 289
Senast: nevin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka