Finns det ngn sökmotor för att hitta högskolekurser?

Javan

Trådstartare
Jag skulle behöva hitta en 7,5Hp kurs i matematik helst på distans gärna halvfart och om den går långt bort utan träffar. HUR hittar jag en sådan kurs enklast? Måste jag gå igenom lärosäte för lärosäte eller finns det någon sökmotor som jag missat?
 
Sv: Finns det ngn sökmotor för att hitta högskolekurser?

Tack precis vad jag sökte :-) var ett tag sen jag ansökte kurser.
 
Sv: Finns det ngn sökmotor för att hitta högskolekurser?

Stockholm universitet har 7.5hp lang distans förberedande kurs.
 
Sv: Finns det ngn sökmotor för att hitta högskolekurser?

Tror tyvärr inte att förberedande duger utan jag måste ha en "riktig" saknar 7,5 hp för att få ut min behörighet upp till år 6 som grundskollärare. Läste lärarlyftet INNAN skolverket släppte vilka behörighetskrav som gällde och naturligtvis blev det för lite. Bara att bita ihop och läsa till men helst inte mer än nödvändigt alla kurser i Umeå är tyvärr minst 15 hp.
 
Sv: Finns det ngn sökmotor för att hitta högskolekurser?

Tror tyvärr inte att förberedande duger utan jag måste ha en "riktig" saknar 7,5 hp för att få ut min behörighet upp till år 6 som grundskollärare. Läste lärarlyftet INNAN skolverket släppte vilka behörighetskrav som gällde och naturligtvis blev det för lite. Bara att bita ihop och läsa till men helst inte mer än nödvändigt alla kurser i Umeå är tyvärr minst 15 hp.


Vad ska det vara för matematik då? Det är nog svårt att hitta en baskurs på så lite som 7,5 hp, så du får väl bestämma dig för en inriktning? Det beror ju lite på vilka mattekurser du läst tidigare också...
 
Sv: Finns det ngn sökmotor för att hitta högskolekurser?

Hittade via studera ett par stycken :) matematikdidaktik, baskurs i Gävle och ngn till. Så tack för tips om Studera den var precis vad jag hoppades fanns!
 
Sv: Finns det ngn sökmotor för att hitta högskolekurser?

Math.se eller sommarmatte kanske det heter.
 

Liknande trådar

Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
484
Senast: Brie
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 955
Senast: Hedinn
·
Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
849
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 948
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp