Finns det sommarkurser?

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Fidelii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 873
Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Fidelii

Hjälp mig!

Hej allihopa på Bukefalos!

Jag skulle jättegärna vilja lära mig att rida Akademisk Ridkonst/AR men jag vet inte hur jag ska hitta läger för de som utbildar ryttare eller har kurser över sommaren....

Sv: Finns det sommarkurser?

Fidelii skrev:
Hjälp mig!

Hej allihopa på Bukefalos!

Jag skulle jättegärna vilja lära mig att rida Akademisk Ridkonst/AR men jag vet inte hur jag ska hitta läger för de som utbildar ryttare eller har kurser över sommaren....

Läs gärna i den låsta faq-enm överst i forumet. Där finns länkar och tips hur man söker efter kurser och läger.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 501
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 151
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
594
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 191
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur