fint med remont grimma?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare skojfia_me
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 2 087
Sv: fint med remont grimma?

Kardinal skrev:
ah, de är härliga =D totalt ot.
jag tycker att det finns många fina varmblod men många fula oxå..
Jag gillar inte varmblod som har startat. men varmblod som rids som rid hästar är ofta snygga och framförallt söta

knapp

jag tycker remont är fult men ofta väldigt bra......byter nosgrimmor ibland

Min HÄst Är Ett Halvblod Som Är Efter Flyinge Hingsten Furidant!

Välj det som hästen går allra bäst på. Det är snyggt på vissa hästar men på vissa andra hästar är det jättefult.

min häst är ett halvblod som är efter flyinge hingsten Furidant!

min häst är efter Furidant somär en flyinge hingst vilket betyder att han är ett HALVBLOD!

Skulle välja vad hästen trivs med först å främst, men din verkar ju trivas med den så.

Jag tycker det där beror på, alla remmontnosgrimmor är inte snygga, vissa är snygga å andra inte.

jag tycker att det är skitfult. Men som sagt, det är din häst, och det är du som ska tycka det är snyggt. Bara hästen trivs så är det ju bra. Sånt här kanske man inte ska lägga så mkt energi på ;)

här kommer några bilder på honom :) han är ett halvblod!
Gascoineluna_thumb.jpg

Klicka på bilden först innan du tyar adressen så vi får se lite större foton :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 272
Senast: dobbis
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
17 152

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka