Firefox-ta bort inskrivna saker

Anna-panna

Trådstartare
Hej.
Är det någon som är haj på Mozilla Firefox och kan förklara för mig hur man kan rensa bort saker man skrivit in i rutor? Tex när jag ska logga in på facebook så kommer min mail upp (och det är iofs bra), men även felstavade exempel av den vilket är lite irriterande. Lika dant på andra sidor också, att felstavade grejer kommer fram och rubriker som kommer upp som förslag om man bara skriver någon bokstav (tex om jag börjar rubriken här med A, så kommer Anna-panna upp, min mail osv)
Går det att göra nåt åt det? Har inte så bra koll på Firefox.

Sv: Firefox-ta bort inskrivna saker

För att radera det som finns sparat nu går du in på Verktyg -> Rensa ut känslig data -> Webbläsarhistorik. Vill du inte att det du skriver ska sparas alls går du in på Verktyg -> Inställningar -> Sekretess och bocka ur Spara det som skrivs in i formulär och i sökfältet.

...Och för att ta bort enstaka: hovra med musen över något felstavat ord i förslagslistan och tryck på Delete :)
(Går naturligtvis lika bra att använda piltangent nedåt för att "markera" ett ord i listan och sedan trycka på Delete)

...Och för att ta bort enstaka: hovra med musen över något felstavat ord i förslagslistan och tryck på Delete :)
(Går naturligtvis lika bra att använda piltangent nedåt för att "markera" ett ord i listan och sedan trycka på Delete)
Det där var ju nästan för lätt för att jag skulle lyckas lista ut det:idea:

Tack båda två!:bow::banana::bump:

Liknande trådar

Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
3 034
Senast: Zaria
·
Relationer Rubriken känns så fel, men samtidigt oerhört rätt.. Det här är ingen "buhu det är så synd om mig"-tråd, utan mer en chans för mig att få...
Svar
9
· Visningar
3 999
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Som rubriken säger så vill jag att min dator ska komma ihåg min mailadress när jag ska logga in på tex. facebook. På andras datorer...
Svar
6
· Visningar
3 873
Senast: Elektron
·
H
Hästmänniskan Jag har inte ens varit inloggad på buke på evigheter, men idag blev jag så irriterad att jag bara måste få gnälla av mig i en tråd och... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 029
Senast: Mela94
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka