Fiskarna blir slöa när ett lysrör pajar

Comfort

Trådstartare
är det normalt?
ett av lysrören har gått sönder så nu lyser det bara svagt och fiskarna har blivit slöa.
hur ska man veta vilket av lysrören som är för växterna?

Sv: Fiskarna blir slöa när ett lysrör pajar

Står det inte på lysrören vad det är för sort? Försök ersätta det så snart som möjligt, innan du pajar hela ekosystemet och får algboom därinne!

jag ska nog bli lysrörsdoktor! när jag skulle ta bort det trasiga började det funka :D

Det var nog bara lite glapp då. Tänk på att byta varje år ungefär.

jo jag trodde inte riktigt på det eftersom jag fick akvariet nytt i julklapp...

Kan vara glapp någonstans..hände för oss för någon vecka sen:)

Vi pillade lite och kollade om det var något glapp och sen så fungerade det helt plötsligt..
köpte vårat i början av vintern.

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 281
Senast: Bison
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Jeps
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 731
Senast: Bullen22
·
Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
5 967
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka