Fjordig med Brun sadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sussa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 990
S

sussa

Halloj, funderar att köpa mig en brun sadel, men vad ska man ha för färg på schabraket utan att det ser helt galet ut, Vit tycker jag är dötrist, vore kul med ngn härlig färg, men jag vill ju Inte lysa upp hela skogen el samhället när jag är ute o rider :) Har ni några ideèr? Skulle Rött passa henne tro :smirk: Alla förslag är välkommna o skriv gärna vad ni använder själva till era hästar
sussa:bump:

Sv: Fjordig med Brun sadel

Blå i alla nyanser tycker jag är jättesnyggt på fjordingar. Ett ljusblått sammetsschabrak med silverpasspoal skulle vara jättesnyggt, den färgen brukar få fjordingar att se extra guldiga ut!

Grönt brukar vara fint till fjordningar. Särskilt djupt skogsgrönt på lite matt sammet tycker jag är snyggt.

Rött brukar vara jättesnyggt på fjordingar :d

prunella skrev:
Hmmm, heter din fjording möjligen Frida??;)

:) Nämen va Världen liten eller :rofl: Jodå det är din sadel till Frida jag menar :rofl: Snygg häst du har på bilden :love:

men, du fatta ju på en gång juuu, jag skulle ju hålla dig på sträckbänken lite:rofl:

prunella skrev:
men, du fatta ju på en gång juuu, jag skulle ju hålla dig på sträckbänken lite:rofl:
Heheheheh kan ju din mail adress ju :angel:
Sussa:rofl:

Jag tänkte på en gång att grönt vore snyggt, det passar till de flesta färger och kan i sig självt vara väldigt fint. Medan jag läste tråden kom jag fram till att både ljusblått och rött nog passar bra, fast jag skulle nog vara försiktig med en så stark färg som röd...
Lycka till :D

Jäklar, avslöjad dåå,:D , det är min Frieser Wietze på bilden,,, har du ingen bild på Frida??

prunella skrev:
Jäklar, avslöjad dåå,:D , det är min Frieser Wietze på bilden,,, har du ingen bild på Frida??

Jag tror det blir grön, det är ju fastligt snyggt, blått hmmm då ser hon kanske ut som svenska flaggan hihihi.
Prunella, om du har en Frieser :bow: så kommer jag direkt o hälsar på när vi har vägarna förbi, Finns inga vackrare hästar en dom:love: :love:. Nope inga kort på Frida, bara hennes rygg :smirk:
(pga sadelkoll). Men jag ska ta, hon är så fiiin:d .

Du är så välkommen hit, gillade att prata med dig o alltid kul med nya hästkontakter..
Dessutom gillar jag fjordingar ;)
P.s Hoppas du gillar minishettisar också...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?

Hästrelaterat

Tillbaka