Fjording och insektstäcke/exemtäcke.

Kicki_83

Trådstartare
Tänkte höra med er som har fjordingar och har täcke på dom så dom slipper odjuren som flyger och bits på sommaren.

Vilka har ni och vad tycker ni om dom?

Funderar på att skaffa ett till min så han slipper ha dom där bitande sakerna överallt.

Sv: Fjording och insektstäcke/exemtäcke.

Jag har ett Bucas på min nordsvensk, det är dock lite tajt i bogen och jag har kapat halsen på det, den var för lång och manen fick inte plats (för tjock och lång).

Hur fungerar det med halstäcke på en fjording?

Ja det var det jag funderade lite på också. Har aldrig haft halstäcke på min så jag vet inte..

Jag har eksemtäcke från Gekås till min fjord/island. De ligger kalasbra på honom.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
942
Senast: Krålus
·
Fritid Jag funderar på att skaffa två gps-puckar för att kunna stalka två personer... Nej, jag driver bara 🤭 vi skulle vilja lägga dom i våra...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: Unafraid
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 443
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 388
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Semestra i Norrland
  • Livskristråden
  • Panik vid dusch

Hund, Katt, Andra Djur