Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är alla märken av flätade lädertyglar lika bra, och ger lika bra grepp? eller är de som kostar 1000 kr bättre och ger bättre grepp än de som kostar 200-400 kr???
De billiagste är ju ofta inte så mjuka i lädret och blir därför stela och klumpiga att hålla i. Medan det dyraste ofta fungerar lika bra som de i mellanprisklass, förutom att det inte har något fint märke. Så är det med det mesta inom hästutrustning.
Men när det gäller flätade tyglar är Dyon en klass för sig! Deras är helt underbara De är smalare än andra och helt enklet väldigt genomtänkta och bra gjorda.
Antar att du svarade mig. Nästan 700 är ju väldigt dyrt för ett par tyglar tycker iaf. jag och jag har inte råd med det sjäv utan har bara ridit med andras. Men har du råd med det är de helt klart bäst.
Annars vet jag inte, jag hade gått till affären och tagit de som kändes bäst och som kostade lagom för mig, eller sparat...