Fleecefiltar?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Punakha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 976
P

Punakha

Går det att färga fleecefiltar? Har för mig att jag gjort det men är inte säker och nu var det nån som sa att det inte går.
Köpte i ett svagt ögonblick några ljusblå filtar för det tyckte jag skulle va fint. nu några år senare ligger dom fortfarande ouppackade i en låda och jag vill ha LILA filtar:mad: Känns så onödigt att slänga.

Sv: Fleecefiltar?

Sälj dem, och köp nya. Fleece har ju trots allt blivit lite billigare.
Bara färgen går ju loss på en slant, och jag tror det blir svårt att få ett bra resultat - om det ens går?!

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 251
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar... 2
Svar
27
· Visningar
3 319
Senast: Hazel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 372
Senast: Johanna1988
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 575
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur