Bukefalos 28 år!

Fleecefiltar?

P

Punakha

Går det att färga fleecefiltar? Har för mig att jag gjort det men är inte säker och nu var det nån som sa att det inte går.
Köpte i ett svagt ögonblick några ljusblå filtar för det tyckte jag skulle va fint. nu några år senare ligger dom fortfarande ouppackade i en låda och jag vill ha LILA filtar:mad: Känns så onödigt att slänga.
 
Sv: Fleecefiltar?

Sälj dem, och köp nya. Fleece har ju trots allt blivit lite billigare.
Bara färgen går ju loss på en slant, och jag tror det blir svårt att få ett bra resultat - om det ens går?!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Köpte en begagnad barnvagn, och var jättenöjd med köpet. Men sen nu idag så skulle jag lägga i ett lakan, för att boa lite. Jag har haft...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: Fibusen
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: Zacci
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 156

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp