Fleecetäcke sökes!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Trampe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 635
T

Trampe

Någon som kan tipsa om billiga och bra fleecetäcken? Nån butik, helst på nätet. Ett svart eller mörkbrunt står överst på önskelistan :d

Sv: Fleecetäcke sökes!

Beställde förra året ett grönt med marinblå kant från börjes för bara 129 :- och det har faktiskt hållt förvånansvärt bra, använt både som stall- och transporttäcke.

Annars har Hööks flera billiga täcken.

Ullis

Hittade ett enormt fint på Eko i lördags för 149 kr, eller 159 var det kanske. Iaf mörkblått med guld/gul passpoal var det jag tog, har för mig att det fanns andra färger.

Köpte Börjes billigaste till förra vintern åt stallägarens fjording...

Köpte andra dyrare åt mina hästar..men börjes svart med gulkant var/ är det klart bästa .... :bump: :bump: :bump:

JW fleecetäckena är bra! Billiga också!

palle skrev:
Köpte Börjes billigaste till förra vintern åt stallägarens fjording...

Köpte andra dyrare åt mina hästar..men börjes svart med gulkant var/ är det klart bästa .... :bump: :bump: :bump:

I katalogen har de bara ett marinblått, kommer inte ihåg att jag sett ett svart med guldkant förra året heller? Eller?

Det stämmer nog..dom sålde ut dom svarta för 99:- när den nya färgen kom...

Lillhästen i stav har väl för 160 kr? Dom ser helt ok ut! Jacson har också billiga täcken.

jaaa!!! D&G ÄR TILLPBAKA!!!! YIPPEEE!!!

eller inte...! :devil: JW täckena är skitdyra

*börjes
*hööks

*Exklusiv (kolla upp adressen i någon tråd här)

Eko har jättehärliga fleecetäcken :love: Och billiga. :) Finns i flera färger.

Köpte ett på Ullared i somras för 79:-, det är helt osannolikt bra för det priset - bra passform och verkar hyfsat rejält i kvalitén. Marinblått är det, med guldkant :).

ett prisvärt och billigt täcke är klart jacson,jag betalade 250kr för den med hals ch 150kr för dne utan.

och sne finns ju börjes, inge fel på den heller.

Jag vill också veta.
Var på börjes igår men då hade dom inget som föll mig i smaken. Gillade inte det där blå-gröna riktigt. Tror inte min flicka skulle passa i det.
Men hur mycket brukar fleece-täckena kosta på eko (citygross som det numera heter iaf i växjö)???

Just nu säljer dom ut fleecetäcken på Eko.. 119-159 kr iaf här i hbg. dock fanns bara strl 115 och 165 kvar här..

Annars har dom ett tjockare mossgrönt för 299 (ordinarie pris)

Hööks har ett snyggt grått/svart för 299 :)

Ridsportshopen.com har också kampanj på Shires fleecetäcken för 299 just nu.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 075
Senast: tara
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
293
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 226
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka