Fleecetäcke

Sv: Fleecetäcke

Finns Eko på internet? Finns ingen sån affär här i närheten :( suck!
Funderar på att kanske så ett själv, så man får det precis som man vill ha det.. Men är rädd att det inte blir så snyggt direkt! :angel:

Nej, tyvärr finns inte Eko på nätet.
Men Jacson finns säkert, en i mitt stall köpte ett Jacson fleecetäcke med hals hos Eko igår för 229 kronor! Jättefint täcke av riktigt bra kvalitet!

Immer

www.svenskatacken.nu har ett bra fleecetäcke med hals. Tycker det är super!
undersidan är inte fleece, däremot är det inte dubbelt eller liknande utan hela täcket är av samma tyg. *svårt att förklara* det är inte lika statiskt som ett täcke med flecce på båda sidor iaf. Drar ut fukten suveränt enligt mej.

Det såg helt okej ut faktiskt, fast inte priset kanske.. fast.. 598:- får väl spara ett tag..
Det sitter bra, blir inte trångt ifall hästen vill käka hö elr nått från backen?

Jag har för ca en vecka sne beställt den mörkblåa modellen, fast i grått från "emmi".. borde komma nu vilken dag som helst.. kan komma med info då..

Det sitter bra, på min häst iaf! Det sitter med två stycken kardborrespännen under halsen, så det bli inte "helstängt" runt där, , inga problem att böja sej. Och kardborren går inte upp heller. Blir inte så statiskt heller med den annorlunda undersidan. fast det kanske jag redan skrivt?

Ok, tack! Det var mest det jag undrade över, ifall det han skulle kunna böja sig ner eller inte! Kompisen som jag delar stall med har nämligen ett som sitter perfekt, förutom runt halsen för stänger man bägge spännena kan han inte böja sig ner.
Men då vet jag ju det!
:bow:

Om man stänger åt så mkt det går kan det säkert bli taight ;) men mitt täcke har inte bettet sej så att det tar i iaf!

Fleecetäcke införskaffat! :D
15% rabatt, + att jag hade presentkort. På MyOne.
Ett svart med guldgul kant från Källqvists.
Me like! :love:

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka