Fleecetäcke med gjordar

P

pemma

Är det någon som har ett fleecetäcke med gjordar? Var säljs de? Har inte hittat mer än ett par, kanske har någon här bättre koll? :)
 
Finns inte många av dom nej, tyvärr... :crazy:
Jag har ett från Hööks, ett blå/vit rutigt, par år gammalt. Säljs ej längre tyvärr.
 
var å kika på z-täckets hemsida.. snygga schabrak, inte så dyra och bra kvalitet(?)... nån som vet om man kan beställa dem styckevis, eller om man måste beställa flera på en gång?? *vill ha* :bump:
 
När vi har köpt har vi alltid köpt ett åt gången. Väldigt bra kvalitet på både täcken och schabrak :)
 
Just ja. :idea: Jag visste att jag sett nånstans, men kom inte på var, men där va det ju. :)
Dom ser fina ut och bra pris ju.
 
Källquist har ett rutigt som har en gjord över magen, funkar precis lika bra iaf på min pålle :) Snyggt är det också, rutigt i grönt/vinrött/blått :love: Lite dyrt kanske, kommer inte riktigt ihåg men jag tycker det funkar minst lika bra som med kryssgjordar, det har bensnören också :)
 
Är det någon som har något av de täckena som finns på www.ridsportshopen.com ???
Tycker det som heter Kinnaird Fleece verkar ha bäst passform, ser dock inte riktigt ut som fleece, men det står det ju att det är, så det får man väl lita på.. Någon som har detta? :)
Har inte hittat några fleecetäcken med gjordar på Eko, tyvärr...
Någon som vet var z-täcket säljs?
 
Z-täcket säljer i sin butik som ligger i Kungälv (2 mil norr om Göteborg).
 
Har oxå ett fleecetäcke med jordar från sverigetäcken. Fast jag köpte det på ekohallen. Jättesnyggt och bra. Lila och svart.

Och inte speciellt dyrt.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag vill investera i en kvalitetsgjord för tömkörning och tycker lippo och tärnsjös modell ser bra ut. Jag funderar på om det är värt de...
2
Svar
27
· Visningar
1 779
Senast: ameo
·
Utrustning Har kollat på en pessoa sadel 16 tum, sitter bra på hästen och sätet är bra för mig men stropparna är för korta och eh gjord på 130 är...
Svar
8
· Visningar
739
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
806
Senast: Linda_A
·
Utrustning Jag skulle behöva köpa en ny sadelgjord men det tar emot, fasiken vad dyra de är 😝 Vi har just nu en Eric le Tixerant (dressyr) gjord...
Svar
4
· Visningar
671
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp