Flerbarnstillägg

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare Enya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 056

Enya

Trådstartare
Ni som har tre barn, vad får ni i barnbidrag och flerbarnstillägg? Har flerbarnstillägget höjts nyligen?

I juli fick jag 3754 kr och det får jag nu också i augusti, men tidigare månader har jag fått 3604 kr. Fler än jag som har det så?

Sv: Flerbarnstillägg

Ja det höjdes den 1 juli!

Har inte siffrorna i huvudet just nu, men de finns på FK´s sida!

Hittade det!

Nya regler inom barnbidrag från och med den 1 juli 2010. Flerbarnstillägget höjs med:

* 50 kronor per månad för det andra barnet,
* 100 kronor per månad för det tredje barnet,
* 150 kronor per månad för det fjärde barnet
* 200 kronor per månad för det femte och varje ytterligare barn.

De nya beloppen betalas den 20 juli 2010. Du behöver inte göra någon ansökan

Tack så mycket båda två1:bow:

Jag var inne på fks sida förut innan tråden och där stod bara den summan jag fick i juli så det var därför jag undrade :
Kul med höjning :)

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Krålus
·
Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 427
Senast: Araminta
·
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 622
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 669
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka