Fletback eller hoppsadel med stödd?

Sv: Fletback eller hoppsadel med stödd?

Madde, eftersom din häst verkar a bit crazy skulle jag nog skaffat en sadel med mycket stöd, så du har något att kravla dig kvar i ifall hon brallar! ;) Så du inte pajjar fler JW hjälmar! ;)

Den nya JW hjälmen ligger i säert förvar långt ifrån min häst;)
Det senaste är det som hände för två veckor sen då vi lyckades krosa min Speed air men den har vi reklamerat och kommer få en ny eftersom det måste ha varit fel på den om inte det så undrar jag vilken hjälm jag ska använda:p

Sv: Fletback eller hoppsadel med stödd?

Jag menade inte att du har det, tycker bara det är lite "okänsligt" att påtala stavfel när man inte vet om en person har problem med sånt :o

Hoppas att du inte tog illa upp;)

//e

off topic igen!

Menade inte att vara taskig. Förlåt i så fall, Miss Sixty. Men jag tänkte bara påpeka vad det verkligen heter. Hon hade skrivit fletback på flera ställen och det är ju bättre att man får veta vad det egentligen heter så när man kommer till ridsportbutiken och ska titta på en flatback frågar inte efter en fletback.....

Men nu var det ju bara ett stavfel så det var ingen fara på taket!

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Honey07
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 033
Senast: Tora
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka