Flexjoint?

SvartaHingsten2003

Trådstartare
Vad har ni för erfarenheter av det?

Berätta gärna era erfarenheter och vad för problem era hästar har/haft.
Vad är skillnaden på flytande och pulverform? Vilket är bäst?
Tacksam för svar!

Sv: Flexjoint?

Jag har använt båda formerna, det var dock ett tag sen så kommer inte ihåg om det var någon direkt skillnad på flytande och fast.
Pållen får i nuläget glucovett som jag tycker är mer prisvärt. Vet inte hur stor effekt det har då han får det kontonuerligt.

Sv: Flexjoint?

Använde den flytande till min gamla häst och var mycket nöjd! Hon hade mycket problem med en kota både med leden o ligamenten.

Den stora skillnade på pulvret o flytande är att flytande innehåller djävulsklo rot som är smärtstillande och antiinflamatoriskt.

Liknande trådar

Hästvård Vi har utrett vår häst under en lång tid och nu ser det som vi hittat kärnan till dennes problem. Bäcken/höft. Frågeställningen som...
Svar
2
· Visningar
414
Senast: Freazer
·
Hästvård Närmare bestämt någon muskelskada insida lår. Min stackars E (22år) är halt, det som hittats (av veterinär) hittils är att något skett...
Svar
13
· Visningar
1 124
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
590
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
543
Senast: Mearas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka