Flicka till US efter ridolycka

Sv: Flicka till US efter ridolycka

oj!! Gamle Howdy ju :eek:
Honom har jag ridit tillomed :)
Hoppas det gick bra för tjejen
 
Sv: Flicka till US efter ridolycka

Jag reagerade också. Har haft praktik där så Howdy känner man igen.
Skönt att det gick "bra" trots omständigheterna.
Hoppas att tjejen mår bra!
 
Sv: Flicka till US efter ridolycka

Varför är inte denna häst en pansionär???:devil: Ska den stackaren stå på ridskola till dommedagen?!?!?!:cry: Den ridskolan ska jag nog ta kontakt med!!!:devil::devil: Stackars häst!!!
 
Sv: Flicka till US efter ridolycka

Varför är inte denna häst en pansionär???:devil: Ska den stackaren stå på ridskola till dommedagen?!?!?!:cry: Den ridskolan ska jag nog ta kontakt med!!!:devil::devil: Stackars häst!!!

Han är pensionär. Går inte på några lektioner. Ut och röra på sig måste väl alla hästar?
 
Sv: Flicka till US efter ridolycka

ja, det är väl klart!! Men jag blev lite fundersam när det stod ridelev.... jaja så kan de va... :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Polis och räddningstjänst sökte på måndagskvällen efter en tjej i skogen i Varatrakten. Tjejen och hennes kamrat var ute och red när en...
Svar
2
· Visningar
1 438
Senast: Nomida
·
C
Hästmänniskan För ca. 3-4 veckor sedan var jag med om den allvarligaste ridolycka jag varit med om hittills. Jag jobbar som hästskötare och...
Svar
17
· Visningar
5 377
Senast: Seabisquit
·
  • Artikel
Hästnyheter (VT) Flicka på gymnasiet föll av skrämd häst En 17-årig flicka fick föras i ambulans till Västerviks sjukhus efter en ridolycka på...
Svar
0
· Visningar
541
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Östgöta Correspondenten) Ett stort antal poliser med flera hundpatruller sökte sent under onsdagskvällen efter de två flickor som med...
Svar
0
· Visningar
1 235
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp