JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Flippan hade behövts ännu ett tag
Bukefalos 30 år!
Moderator
Älskade hästar och tankar som gnager
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Startad av Stålvilja
3 Feb 2025
Svar: 44
Visningar: 7 325
Dagbok
The story so far ...
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det.
De...
Startad av Sharpless
12 Apr 2025
Svar: 8
Visningar: 1 967
Dagbok
R
Livets föränderlighet
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
Startad av Raderad medlem 147980
7 Jul 2024
Svar: 151
Visningar: 24 119
Dagbok
Slutspurta i livskrisen
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom
Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
Startad av Yeah but
4 Sept 2023
Svar: 27
Visningar: 4 176
Dagbok
Hönstråden del III
Lantbruksdjur Jag har en blommehöna med så mycket hätta att jag behöver klippa för att hon skall se något. Har även en tupp med mycket hätta och några...
Babe
31 minuter sedan
Svar: 247
Visningar: 13 956
Djur
Lämplig kattras?
Övr. Katt Det var tråkigt, vi får in alla möjliga katter och de får gärna bli utekatter sålänge man bor lämpligt.
Tiger tok
Idag kl 22:26
Svar: 20
Visningar: 623
Katt
Horseware ponny
Utrustning Och här vid min hand är där frambenet börjar på henne, alltså under bringan. Hade varit rädd hon gjorde en kullerbytta i sina zoomies...
the_connemara
6 minuter sedan
Den stora tråden om hovar!
Hästvård Försökte fota ikväll igen. Tycker att sprickan är rätt oförändrad, men nu har också lersäsongen börjat. Tyvärr har det grävts i hagen...
Habina
Idag kl 22:34
Svar: 351
Visningar: 19 698
Vård