flockledare

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare slayer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 470
Sv: flockledare

Detta är väldigt tydligt med vår hund.
Hemma hos mamma och hennens sambo där han inte har etablerat en trygg relation så går han bärsärk och lyssnar över huvud taget inte.
Han är helt enkelt inte trygg när han visstas med människor som inte har befäst sin rang hos honom. Mamma och sambon låter han göra som han vill och sticker till honom godis i tid och otid. De har älskat honom från första stund och varit jättesnälla mot honom men de kan inte ge honom tillräcklig trygghet för att han ska lita på dem som ledare.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har en nu elva år gammal amstaff som vi adopterade för strax under två år sedan. Fantastisk hund, världens snällaste. Alltid...
Svar
4
· Visningar
692
Senast: Dundeyr
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 544
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 475
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
478
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda-24