lisa412

Trådstartare
Jag är på jakt efter en flughuva som även täcker nosen. De jag har hittat har antingen en väldigt kort nosdel eller så spretar den utåt, jag vill att den ska vara mer rundad runt nosen om ni förstår vad jag menar?

Hittade en sån där tjusig zebrahuva från bucas men den var tyvärr inte i en svensk butik..

Horsewares Rambo har ju som går ner över mulen men den kanske inte är tillräcklig? Vet att jag har sett en mjuk variant också från ett annat märke som är mjukt tyg runt om men kommer ej på vilket..

Har en shireshuva med nosdel till min häst och även om den inte är formsydd tycker jag att den täcker bra runt nosen. Tycker flughuvorna från shires är de absolut bästa och har bara sådana i olika varianter nu. Tyvärr gillar min häst inte alls att ha någonting över näsborrarna så jag brukar få vika upp nosdelen, ser inte klokt ut för den uppvikta delen står rakt ut, men den fyller sin funktion (använder den när jag rider). :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 689
Senast: Sedna
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
960
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 282
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur