Flugridtäcken?

Deluxe_person123

Trådstartare
Nu var det dax för en till liten fråga :)
Min pålle skulle behöva ett flugridtäcke men jag vet inte vart jag kan hitta ett bra :(
Är det någon som har ett bra som kan tipsa om det så skulle både jag och pålle vara glad.
Behöver veta om; Hållbarhet då jag rider mest i skogen, pris och vart det sitter (gärna runt sadeln och fram på bröstet lite grann)
Tack på förhand :heart
 
Rambo fly rider med vamoose räddar min häst genom somrarna :love:
Det täcker rumpa, sidor, hals och bringa.
 
Går det att rida fortare än skritt i dom? De ser väldigt begränsande ut i halsdelen tycker jag. Men jag har aldrig sett nått IRL.
Typ fyrsprång funkar finfint för oss. Bakdelen av täcket sitter som ett skrittäcke runt halsen och halsdelen är som en vanlig täckeshals som även hänger ner över bringan. Inte det minsta begränsande.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 917
Senast: Nox
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 899
Senast: cirkus
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 165
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
826
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp