Flugtäcke..

Behöver tips på ställen där man kan köpa flugtäcken, ett vanligt sådant som man knäpper och inte drar över huvudet. Har kollat på H*öks, Ho*ze men behöver fler tips! :D Gärna inte allt för dyrt :angel: Vad har ni själva för täcken, vart köpte ni dom?

Tacksam för svar :bow:

Sv: Flugtäcke..

Vet inte vad du menar med inte så dyrt, men jag tycker att rambo dustbuster är prisvärt iaf. Sen finns det ju weaterbeeta som också ligger i typ samma prisklass. Börjes har nåt flugtäcke som är lite billigare också.

HW Rambo!! :love:

Weathetbeetas är skit, köp inte!! Man får verkligen inte vad man betalar för!!

Jag köpte ett Rambo Protector för några dagar sedan, och det är helt underbart!!! :love::love::love::love:

Diana

mark todd har ett med helhals och magplatta som är riktigt bra, mkt rivstarkt. kostar ca 700.

Har weatherbeeta till min islandshäst, dålig passform + halkar av någon anledning på snedden hela tiden trots flera försök till anpassning. Domani är ett täcke som jag har och är nöjd med, 450 kr på falsterbo horse show och har hållt 3 säsonger hittils och är bara lite ruggat där kardborrelåset vid halsen har nuddat vid.

Har ett Bucas Buzz off som jag bara älskar har haft det i 5 år nu tror jag å ser fortfarande nytt ut. inte sönde rnågonstans. Väldigt bra kvalite och passform. Absolut väl värt pengarna. Kostade strax under 1500 kror jag om jag ej mins fel.

Vart finns det någon stans? Tips på affärer :)?

Btw, hur är Bö*jes flugtäcke? Eftersom det är rätt så lågt i pris så hur är kvaliten?

hos alla som har mark todds sortiment, du borde kunne hitta om du googlar? jag köpte mitt på my one, tror även rytteriet har det!

Bucas buzz off har min. köpt på granngården för runt 1500. är inte nöjd med de, inte för dom pengarna. dålig passform och glider jättemkt åt ena sidan så själva remmarna i ett X där bak dras åt och skaver somfan :crazy: det täcket är ändå i rätt strl.

KL*

Någon som vet hur flugtäcket från h**ks för 799 kr är?

Ponnyn är väldigt känslig för insekter så måste inhandla ett ordentligt flugtäcke nu.

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 241
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur