Bukefalos 28 år!

Flyga med katt

Sv: Flyga med katt

Nej, inget vaccinationskrav för inrikesresor samt för resor in och ut från Norge.
 
Sv: Flyga med katt

kl.

Ville bara säga att flygningen skedde igår och att jag har världens coolaste katt :D Köpte Feliway på apoteket och sprayade lite i buren, vet inte om det var det som gjorde det men lugn som en filbunke var hon i alla fall! Speciellt i bilen som fick ersätta resan mellan Stockholm och Karlstad. Var som att hon aldrig hade gjort något annat!

Tack för alla tips och svar jag fått i tråden :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
912
Senast: Hoarfrost
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 572
Senast: Avalbane
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 658
Senast: Paddington
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 782
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp