Flying Amstaffs!

Bebben

Trådstartare
Jag har inte haft tid eller ork att visa något här på mycket länge, men nu försöker jag att skjuta upp städningen så länge som möjligt, så jag fick den briljanta idén att sitta här istället! :D

Fotade mina galningar i solskenet igår, och dom var helt överlyckliga över det fina vädret - vilket syns på bilderna.

blogg

blogg

blogg

blogg

blogg

blogg

Hade dom kunnat flyga, hade dom säkerligen gjort det i den farten!

Sv: Flying Amstaffs!

Där var det fart :p

Måste säga att jag fortfarande är lika kär i din tik :love:. Skicka hit?

Tack! Jag blir rätt så kär i dom själv när jag ser dessa bilder :love:

Min lilla mini-Puma kommer att bli mindre än sin mamma till och med, jag har aldrig sett en sådan nätt och elegant valp förut.. och så underbar att ha i sitt liv! Saknar henne enormt just nu, då hon är hos hundvakt ett tag medan jag håller på med en akut renovering och har för lite tid.

blogg

Du har såååå fina hundar, de är döhäftiga och väldigt respektingivande :d

Men hur många har du egentligen nu, behöll du några valpar hemma från sista kullen?

Jag har 5 hundar hemma, samt 3 st ute på foder.
Om rätt hem skulle dyka upp så kommer jag kanske att sätta ut den yngre hanen på foder också, även om jag inget hellre vill än att ha honom hemma hos mig! Han är från sista kullen då, och det är även dom ovanstående som är ute på foder :)

Lilla Puma som jag visade ovanför kommer att stanna kvar där hon är nu, som fodertik. Dom är galet förälskade i henne, och hon passade in perfekt med gammelvovven i huset också, så dom ringde nyss och sade att hon ska stanna kvar :) Så alldeles nyss hade jag 6 hundar hemma då..

Tack för komplimangerna!

Den lilla svarta var ju helt bedårande! :love: Skicka gärna hit! :D :love:

Tack! Ja, Peggy är otroligt vacker och framför allt helt en unik pansarvagn :love:

Vilken av mina 4 tikar? :D

Svartvita importen :p Har dregglat över henne ända sen du fick hem henne :p. De är då den första amstaff som fått mig att vela ha en, är annars inte min typ av hund. Fast valparna hennes är ju inte helt fel de heller :love:

Liknande trådar

Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
2 070
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 063
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 090
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 571
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka