Flyinge Electro 778

H

_HANNI_

Någon som vet var han tog vägen? Finns han i Sverige? Vilken hingststation?
Finns det någon möjlighet att betäcka med honom fortfarande?
 
Vet inte så mycket, förutom att han gick utomlands förra eller förr-förra året. Huruvida han finns på färsk/fryst vet jag dock inte.
 
Jag tror att jag hörde viskas Belgien, kan det stämma? Betäckning... finns det inte en station i Småland som ger tillgång till samtliga Europeiska hingstar?, samarbetar med VDL.... kolla det...
 
Skall man kosta på att importera sperma är jag väl tveksam om Electro är den man skall satsa på, då han är väldigt varierande i exteriör och storleksnedärvning och betäckningssiffrorna medan han fanns i Sverige vittnade om att han inte är speciellt intressant längre
 

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 115
  • Artikel
Hästnyheter Ponny, häst, enbet och par för seniorer och ungdomar i olika åldrar. Medaljchanserna var många vid det nordiska mästerskapet som...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Falabellan är världens minsta hästras och kan väga så lite som 14 kilo. De små hästarna kommer i alla möjliga färger och ska vara både...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Gunnar
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp