Födelsedag!

Sv: Födelsedag!

Åh tackar :bow: :bow: Jag ska framföra grattulationerna.
Å ni bor ju nära, fast jag vet inte om Xera uppskattar ett hundkalas :angel:

Tack du :bump:
Hon är en blandistik. Mamma var shäfer o pappa New Foundland/Bouvier des Fladers. Tillverkad i smyg o född utan förvarning :o :D

hihi men hon hon var jättefin ändå!
Den andra hunden, Lexie, är det en schäfer? Eller är det jag som gör bort mig nu? :crazy:

Ja, hon är underbart ändå!!
Jo du har nästan rätt. Lexie är dotter till Xera och hennes pappa är shäfer. Så även hon har några procent new foundland o bouvier i sig.

Hehe oki..men hom var jättelik en schäfer...har för mig att det finns schakaltecknade schäfrar? Fast jag kan ha fel..

Men dom var jättefina=)

Ja, å min andra "valp" Lexie blir 3 i februari :o
Vågar inte ens tänka på hur gammal jag är :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 616
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 225
Senast: __sofia__
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 902
Senast: Ragdoll
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 508
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka