Foder gjord på fisk

• Hundhälsa
  • Trådstartare Trådstartare Anneli
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 6 910
Sv: Foder gjord på fisk

kl

Ok.
Skulle jag lägga fram en räka skulle nog den gå åt också, det luktar ju ganska mycket av en sån. Men å andra sidan äter hunden gärna bajs också :d
Ska testa sedan och servera fisk och se vad mina hundar gör.

allt som luktar mkt e ätbart:angel:
Purina laxfodret slaffsade han i sig i morse med god aptit...och ratade färskfodret Klass:o så laxmaten måste stinka värre än mald hjärta , lunga:D bara att ta ur den ur tuben är spyvarning hos mig..asg

KL

vet inte om detta finns i Sverige, men tror det eftersom det även finns svensk text på förpackningen:D
Almo Nature Holistic, med fisk finns lax eller torsk. Min hyperkänsliga blandis mår finfint på laxen:D

Kul att höra att så många är nöjda med fiskfodret , lax ..vad vi skämmer bort våra 4 betingar :D

Liknande trådar

Hundhälsa Trots försök till att få hunden att vilja äta bättre foder så verkar Doggy original vara det enda han verkligen vill äta och vräker i...
Svar
19
· Visningar
4 886
Senast: snorp
·
Hundhälsa Jag håller på att sätta mig in lite i fodervärlden och lära mig mer om hundarnas näringsbehov - det är en djungel! Just denna frågan är... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 144
Senast: DeadSerious
·
Hundhälsa Som rubriken säger, hjälp mig och min problem hund! :D Jag tycks inte hitta NÅGOT foder som inte går att matcha kriterierna. Bryr mig... 2
Svar
30
· Visningar
6 526
Senast: fijja
·
Hundhälsa Nu är jag inne i foder djungeln och blir bara mer och mer snurrig :p Min hund äter idag friskies torrfoder, men hon är matt i pälsen...
Svar
5
· Visningar
1 056

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka