foder i rhino wug stable

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare horsemaniac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 938
H

horsemaniac

jag har en liten fundering, vad är det för foder i ovanstående täcke? helt fodrat med nylon (som rambo)? mkt tacksam för svar.

Sv: foder i rhino wug stable

Nylonfodrade - såklart, vad annars:) Jag har ett inköpt förra året. Innan dess hade jag ett som var inköpt 2004 och det var också nylonfodrat så om de inte är fodrade med detta så måste täcket vara rätt gammalt.

rhino har INTE nylon på sina stalltäcken. det är bomullsfoder!

Vissa rambomodeller har också bomullsfoder.

finns att läsa på horsewares hemsida!

Sorry! Läste Rhino Wug men hoppade över det lilla ordet Stable:o!

Har bara Rhino Wug UTEtäcken och det var de som har nylonfoder, Stabletäckena har jag aldrig sett IRL så de kan jag inte uttala mig om.

TS;tur vi har folk som läser ordentligt:o:bow:

Äntligen! Det är ju nu det "riktiga" livet börjar ju, dvs man har tid att ägna HELA dagarna åt hästarna:D

Det är bomullsfoder i både Rhino o Rambo innetäckena, Amigo är nylonfodrade.

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 904
Senast: Murray
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 414
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 637
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka