• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Svarta_Bringan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 744
S

Svarta_Bringan

Hej hej !!!
Jag har en Cavalier King Charles spaniel tik som heter Lacey och henne har jag på foder och nu har hon fått valpar för tre veckor sedan. Det är sååååå jobbigt att vara utan henne!!!!!!!! Är det någon anan som har hund på foder???

Sv: Foder???

Jag hade på halvfoder. Men tiken blev inte som hon skulle i färgen, så henne behövde jag aldrig lämna iväg dvs inga valpar tagna.
Sen har jag en schäfer på foder som jag ska lämna iväg för alltid nästa tisdag, då den ska in i tjänst i Försvaret. Jag är så stolt över det och önskar henne all lycka i dressyren.
Naturligtvis har jag 2 helt egna hundar hemma, som stannar tills de dör.

Jag har en norfolkterrier tik på foder som var iväg för att valpa för ett halvår sen. Allt gick fint och nu är hon tillbaka sen ett par månader. Kändes skönt att ha henne där för det var inte samma hund när hon var med valparna. Hon var lite som i en glasbubbla, men nu är hon sig själv igen! Träffade en av hennes valpar idag, helt underbar liten kille!

Jag har lånat ut en på foder. Men nu när hon ska valpa så har vi bestämt att hon som har henne har kvar henne hela tiden. Funkar jättebra då det är min vän som lånat henne.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 055
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 172
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
408
Senast: Annat
·
Hundavel & Ras Hej främst ni med jaktlabbe! Vår tik som blir sex månader om några dagar väger nu 16,5 kg. Hennes föräldrar väger cirka 23 respektive...
Svar
16
· Visningar
1 132
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur