Foderhäck?

H

Hawaii

Hej
Är det någon som har en bra bild, ritning, eller bara en skriftlig beskrivning på en foderhäck för häst?

Jag har min åring på lösdrift och vi ska bygga en foderhäck men har ingen ritning. Har tänkt mig någon variant med tak så det inte regnar på höet, men jag vill samtidigt att hästarna ska äta så långt ner mot marken som möjligt, så att det blir en naturlig ätställning för dem.
Förslag emottages tacksamt. :bow:
 
Badkar. Ta bort pluggen så att inte regnvatten samlas. Rel lätt att flytta samt göra ren.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
679
Hästmänniskan Jag har nyligen köpt en häst som nu gått på lösdrift i några år. En 8-åring som senast stod på box vid typ 4-5 års åldern. Ägaren säger...
Svar
19
· Visningar
1 950
Senast: Tilde789
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 101
Senast: Ridinglady
·
Träning Är i planerna att skaffa häst efter några års uppehåll. Ridit i hela mitt liv. Hyr nu lägenhet på gård med hästar så har möjlighet att...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 774
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp