Foderhästar

• Hästhantering
  • Trådstartare Trådstartare Noriko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 855
Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Noriko

Hejsan!

Hur mycket ger ni för er foderhäst i månaden? Vad har ni för häst/hästar Matkostnad, hovis, stallhyra, m,m

Tacksam för svar! :)

Sv: Foderhästar

Hejsan!

Hur mycket ger ni för er foderhäst i månaden? Vad har ni för häst/hästar Matkostnad, hovis, stallhyra, m,m

Tacksam för svar! :)

Prisfrågor är svåra, beroende på vad man står på för anläggning, uppstallad i fullservicestall eller kollektiv. Det kan skilja på flera tusen kronor, likadant med hovslagare och liknande.

Jag tror även det finns liknande trådar under hästmänniska och kanske till och med gnägg.

Mvh

Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker det är lite märkligt när man försöker sätta ut häst köpes annons eller foderhäst sökes annons. Man får inga svar. Kanske max ett... 2
Svar
33
· Visningar
2 433
Senast: Stergo
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
459
Senast: animalasia
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 303
Senast: Claraclara
·
Hästhantering Hej! Vi har en 5-årig D-ponny som vi haft i ca 3-månader, han har nu börjat visa sig aggresiv vid matning i boxen, när han ska få sin... 2
Svar
20
· Visningar
1 340
Senast: fijja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka