Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vart får man tag på bra fodertunnor till bra pris? Måste iallafall kunna rymma en 7 kg säck och ett plus som sagt om den inte kostar multum Ska också kunna få plats i en vanlig garderob
Vi ska börja köpa en stora säckar med torrfoder då de går åt som smör i solsken till våra två högaktiva katter.
Har noll koll på sånt här då jag bara köpt 2 kg säckar förut och de har jag en plåtburk till.
Kolla på ÖoB, där har jag köpt min fodertunna. Den sväljer nästan en säck på 10 kg och jag har en mindre pyts som jag fyller på ifrån dagligen för att inte utsätta säcken för så mycket syre.
När jag är mer stadd i kassa tänkte jag köpa något sådant här:
Tack för svar ska kolla nästa gång på öb när jag är där. Vill ju att maten ska hålla sig fräsch länge! Fast misstänker att de kommer gå rätt fort för de här två kissarna att sluka i sig en säck!
Tips - ställ ner hela säcken i tunnan du köper sen och en klämma på det så håller det bättre! Ha gärna en mindre bytta till mindre mängd foder som du öppnar varje dag så slipper du öppna den stora säcken hela tiden.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan Vi köpte en c ponny till dottern när hon var 11 år och 138cm lång.
Vi är urdåliga på att sälja hästar och ville inte bara ha hästen i 2...