Fodervärd, kontrakt?

Lillagoajag

Trådstartare
(Postade denna tråden förrut men den verkar har försvunnit på vägen:confused:)

Tänkte bara höra om det är någon som har erfarenhet av färdigskrivna kontrakt (för fodervärd ). Alltså sådana man kan köp på hööks b.la. och såg även en annons i Ridsport (från Svenska Ridsportförbundet?).
Är de något at ha?
Vad står det?

Tack!
 
Sv: Fodervärd, kontrakt?

När jag hade häst på foder så hade vi ett färdigskrivet (från Gr.gården?) + att ägaren till hästen hade skrivit ett eget kontrakt, med sådana saker som ej fanns med i det färdigskrivna.
Jag tyckte att det var ett bra sätt att ordna det på och hon hade fått med precis ALLT(nästintill) genom att använda två kontrakt.
Man vet aldrig vad som händer, så man kan aldrig vara för noga eller överdriva.
Det är vad jag tycker och vad jag har erfarenhet av :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 189
Senast: Ridinglady
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: Happimess
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 658
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 921
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp