Fodervärdskontrakt - var köper man?

alazzi

Trådstartare
Jag fick tipset att kolla på Granngården men de hade inte några kontrakt, tyvärr. Vet någon var jag kan hitta kontrakt i Stockholm? Gärna på ett ställe som det går lätt att ta sig till och parkera bilen. Granngården är perfekt eftersom det ligger nära jobbet och det finns parkering.

Eller om någon har hemma och kan scanna in och maila?
 
Hade de inte! Vad dåligt. De ska ju ha fått in nya. Men de flesta ridsportaffärer borde ha. Hööks har väl, fast det är kanske åt fel håll?
 
hööks i Kungens Kurva kan jag testa. Tack för tipset :)

Hur går det med magen då :)?
 
Säker? Där är det iofs sig också knepigt med parkeringen men om det krisar så kan jag åka dit.
 
Du, jag jobbar ju vid Kungsgatan så jag kan smita in på Häst & Hundhuset imorgon på lunchen och köpa två ex! :)
 
No problem! Jag fixar! Jag går ju ändå förbi där i princip på lunchen. Lunchar ofta vid Hötorget! :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 105
Senast: Zpunk
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 279
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: Twihard
·
  • Artikel
Dagbok Så känns det... Startar en ny depptråd på dagboksforumet. Behöver ventilera mig. Jag blev sjukskriven. Men jag är dålig på det. Blev...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 234
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp