Bukefalos 28 år!

Födelsedags-Seabaz!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hurra hurra hurra!!
Igår fyllde jag år och min underbara pv hade fixat det helt kanon! Han hade packat en stor kylväska med mat och dricka för en picknick! Han tog mig till en strand som är lite mer avlägsen och där dukade han upp färska ostron och räkor, nybakat bröd och dippsåser samt en flaska vitt vin!!
Vi skulle ha snorklat men det var lite för blåsigt och vågigt i vattnet så vi stannade på land men supermysigt!!
Efter några timmar åkte vi hem igen och bestämde oss för ett dopp i vår pool istället haha!

Sedan var det dags att gå upp och duscha och göra sig redo för middag ute på resturang! Ett ställe jag aldrig ätit på tidigare. Mycket trevligt och god mat!!
När vi skulle åka från där, runt kl 21, så såg vi min pv's kollegor utanför hans jobb, dom höll på att stänga och skulle sedan hem till en av resturangägarna på "after work". Så vi bjöd in oss själva och åkte dit också! Stannade nån timme eller två och sedan dags att åka hem!

Hela dagen flöt på riktigt härligt! Har massa bilder på mobilen men laddar upp snart! :)
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår jobbade jag min sista dag före semestern och det var en hel del som skulle fixas. Mitt kontor tömdes på grejer för när jag kommer...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I morse vaknade jag vid halv sex och kunde inte somna om så det var ingen risk för försovning. Efter en tidig frukost åkte jag till G...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Började med att sitta och skitsnacka i fiket, vilket gjorde att jag inte riktigt hann det jag tänkt mig. Men sånt är viktigt också...
Svar
0
· Visningar
461
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp