Föltråden 08

Sv: Föltråden 08

När är hon beräknad?

Min nästa är beräknad till 7 maj så snart blir det vänta av igen. :love:
 
Sv: Föltråden 08

Åh, vad mysigt för er. Du måste visa bild sen.

Stallets Freckles ska inte ha förrän i juni...så det blir till att vänta lite till innan man får pussa på bebis.
 
Sv: Föltråden 08

Här har jag två damer som ska föla i april. Båda ser ut att kunna spricka vilken dag som helst. Sen kommer det några till under våren. Ska bli kul med flera fölungar igen.
 
Sv: Föltråden 08

Nu har alla mammas föl kommit! De kom två fölisar i natt och första kom för 3dar sen.2appalooser och ett fullblod. alla är stoföl. Jätte vackra. har tyvärr inga bilder men hoppas hemsidan snart är klar.
 
Sv: Föltråden 08

Ser fram emot det och jag misstänker att nån bild på "vår" bebis också kommer dyka upp så småningom.

Gah..jag längtar till den dagen jag också har små kottar i stallet igen :love:
 
Sv: Föltråden 08

Nu har alla mammas föl kommit! De kom två fölisar i natt och första kom för 3dar sen.2appalooser och ett fullblod. alla är stoföl. Jätte vackra. har tyvärr inga bilder men hoppas hemsidan snart är klar.

Vad roligt att allt gått bra. Grattis till mamma din!
 
Sv: Föltråden 08

Nu har alla mammas föl kommit! De kom två fölisar i natt och första kom för 3dar sen.2appalooser och ett fullblod. alla är stoföl. Jätte vackra. har tyvärr inga bilder men hoppas hemsidan snart är klar.

Aha, du har redan appisar på hemma plan, bara att köpa en av mamma :D
 
Sv: Föltråden 08

Nu har årets första lilla gullunge kommit. Blev en liten buckskin hingst vid 5 tiden i morse. Förmiddagen var lite jobbig då märren inte ville släppa till riktigt o låta den lilla få äta. Hon är förstföderska. En liten bild finns på http://www.dgquarters.com/ under rubriken föl. Han har fått arbetsnamn Thure :smirk:
 
Sv: Föltråden 08

Äntligen! Idag fick vi vår lilla prins, en arab vid namn Ameer Attraction!

e.Mac Attraction (Ffatal Attraction-Mouche)
u.Alazan (Alt PL-Athena PL)





 
Sv: Föltråden 08

vad underbart! själv drömmer jag om föl hela tiden :)
 
Sv: Föltråden 08

Nu har årets första lilla gullunge kommit. Blev en liten buckskin hingst vid 5 tiden i morse. Förmiddagen var lite jobbig då märren inte ville släppa till riktigt o låta den lilla få äta. Hon är förstföderska. En liten bild finns på http://www.dgquarters.com/ under rubriken föl. Han har fått arbetsnamn Thure :smirk:

Jamen gud va söt!!!:love:Snutte lutten då :love:
Måste komma förbi och hälsa.:bump::bump::bump:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: Capybara
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
15 050
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 809
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 698
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp