Föltråden 08

Sv: Föltråden 08

Lite nya bilder på lilla "Saga" som har hunnit bli en vecka gammal.


Saga048.jpg


Saga046.jpg


Saga088.jpg
 
Sv: Föltråden 08

Tack....hon är alldeles underbar :love:, väldigt framåt å nyfiken men liiite reserverad för nytt folk (i ett par sekunder) sen kommer hon gärna fram å vill bli kliad å "prata" en stund.
 
Sv: Föltråden 08

Jag väntar ett föl ifrån mitt arabsto i slutet av april. Detta är hennes första föl, jag håller på att längtar ihjäl mig!

Nischka
18701784.jpg
[/url][/IMG]

Hennes snygga kille Thee Apprentice

18896964.jpg
[/url][/IMG]

//Carro
 
Sv: Föltråden 08

Visst e han snygg.
Det bästa med denna hingst är att han är snyggare i verkligheten:love:
Och underbart tempramet, samt att hans föräldrar är top 10 araber inom western i u.s.a.. Rikitigt kul ska det bli att se vad som ploppar ut!! Så håll tummarna på att det kommer komma ut en western arabstjärna!

//Carro
 
Sv: Föltråden 08

Kanske inte riktigt en westernhäst men han ser faktiskt ut som en mini-appaloos. Lilla Enzo kom till världen den 9:e Mars kl 04,00-06,30. Tittade till Mamma Fadine vid 03,30 och då fanns inga tecken på att något skulle hända på ett bra tag. När vi kom ut till stallet kl 07,00 så stog han bara där och vinglade.

img_47da94ee7e14a.jpg



Ni kan se fler bilder på honom på http://blogg.aftonbladet.se/9478
 
Sv: Föltråden 08

Visst e han snygg.
Det bästa med denna hingst är att han är snyggare i verkligheten:love:
Och underbart tempramet, samt att hans föräldrar är top 10 araber inom western i u.s.a.. Rikitigt kul ska det bli att se vad som ploppar ut!! Så håll tummarna på att det kommer komma ut en western arabstjärna!

//Carro

Vill genast se bilder!!!
Letar efter en partbred palomino med så mkt rent blod som möjligt (helst 100%) vet du vart man kan hitta sådanan i Europa?
 
Sv: Föltråden 08

Han är helt underbar. Den lilla prickiga rumpan är sååååå söt..........

img_47db8ce4845a5.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Föltråden 08

Mitt sto är beräknad till midsommar. Fast det ser ut som att hon ska föla i morgon:angel:... hon e stooor...

Dooleys cocacola + Sierra

Ska jag titta i den här tråden ända till midsommar kommer jag ju längta ihjäl mig...
 
Sv: Föltråden 08

Inget är som väntans tider ! Ska bli kul att se ditt lilla föl här i tråden framåt midsommar.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: Capybara
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
15 050
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 809
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 698
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp