"För fet för att få leva"...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: "För fet för att få leva"...

Sånt här är så hemskt :mad::eek:! Jag blir så grymt upprörd över oansvariga hundägare som dessa :mad: !

Stackars hund :(! Tack och lov för att den fick komma till ny ägare och bantas ner.
 
Sv: "För fet för att få leva"...

Jag förstår mej bara inte på vissa människor. Det borde klassas som djurplågeri :mad:


Edit: stavfel
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: "För fet för att få leva"...

finns en till tråd om dendär.. fruktansvärt

såg förresten en fet wippet för nån vecka sen, då är det illa!! :crazy:
 
Sv: "För fet för att få leva"...

Nej fy, vad hemskt!:eek:
Stackars hund! Jag blir så ledsen när jag ser sånt här. Jag tycker det här borde klassas som djurplågeri, precis som någon sa. Usch!
 
Sv: "För fet för att få leva"...

*knapp*




fy fan...förstår inte hur man kan göra sådär...seriöst :confused: :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
755
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
15 587
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 320
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 729
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp