För mycket begärt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen är det för mycket begärt att man ska ha ork nog att orka med några hushållssysslor och/eller ha ork nog att göra något som är roligare än att bara sitta och vänta på att det ska bli läggdags efter jobbet, medan man håller på att tillfriskna. Det är fortfarande 50% jobb som gäller.

Den här veckan har förvisso varit bättre än förra veckan men jag pallar fortfarande inte att göra något annat än att sova och jobba. Idag tog alla bestick slut. Allt är smutsigt. Så jag tog plastbestick till middagen som bestod av färdig mat från påse och som jag bara behövde värma. Tur att jag varken har barn eller husdjur som jag hade varit tvungen att ta hand om.

Måndagen var förvisso ganska okej och jag gjorde faktiskt ett besök i verkstaden på kvällen, men det var ju för att jag var så extremt motiverad att få ordning på lampan med lampskärmen som @Tranan hade gjort till mig. Lampfoten behövde ju fixas till lite för att skärmen skulle passa. Sen har jag i veckan orkat drömma lite om vad jag skulle vilja göra framöver. Jag har orkat googla lite också. Ja, det är på den nivån det ligger. Att orka drömma och att orka googla, är prestationer för mig.

20180214_211953.jpg

Lampskärmen
 

Jag känner verkligen med dig! Har tyvärr inte så mkt mer att komma med.
Det är ett jävligt tråkigt läge du befinner dig i. :(
 
Jag har fortfarande inte diskat. Och jag vill inte gå upp idag och funderar på att skita i jobbet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 347
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 065
Senast: Magiana
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 728
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp