Förälder till ett autistiskt barn

Jag tycker du är imponerande. Du skriver oerhört fint och bra om din son och ert liv. Du har vad jag förstått haft och har en kämpig bakgrund och vardag och jag bara bockar och bugar över hur du hanterar detta. Kudos!

Tack!

Jag gör mitt bästa precis som alla andra föräldrar :)
 
För att återknyta till @Mabuse ,

Jag har några vänner som fått barn där vi haft ett bra umgänge innan barn och uselt efter. Det blir tungrott om man har vitt skilda åsikter om hur man umgås med barn och vad som är viktigt och inte. Några träffar jag numer utan barn, andra inte alls. Jag hade nog inte orkat med en vän som tar illa upp så lätt eller inte kan se över sin egen horisont. Att de har en typ av problem innebär ju inte att ni inte har några alls.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 161
Senast: mars
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 227
Senast: Destiny_D
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 168
Senast: Elendil
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 390
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp