Förberedelse för inkörning

J

Johannaa

Har nu bestämt mig för att köra in min gamla dressyrponny på 17 år! :D När det är dags för inkörning har jag min superduktiga morbror till hjälp, men förbereda ska jag göra själv. min fråga är då, vad behöver han vänjas vid, hur mycket ska jag tömköra osv...? allt som ska förberedas helt enkelt! :rofl:
 
Sv: Förberedelse för inkörning

Gå lite inkörningskurser är mitt tips. Finns även en film som heter hästens inkörning har jag för mig som är väldigt lärorik.
 

Liknande trådar

Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: mamman
·
Hästhantering Hej! Jag behöver hjälp med lite råd och tips gällande skoning. Jag har haft min häst i fyra år. Första året gick det jättebra att sko...
Svar
11
· Visningar
1 626
Senast: tuaphua
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
3 030
Skola & Jobb Gammal användare, men då inget är helt klart får det bli såhär. Jag har i princip bestämt mig för att säga upp mig från jobbet. Har...
Svar
2
· Visningar
1 278
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp