förhoppningsvis en bild!

Sv: förhoppningsvis en bild!

Jo, MONOGRAM har jag ridit!! Hon va jobbig att göra i ordning inne i boxen men fin att rida! men tror inte att hon e kvar där nu.... Annars tyckte jag väldigt bra om Shaveling, vet du vilken det är?? Vad heter du? När red du hos Alex??
Hur många är det här som håller till på angarn å hos vem/vilka rider ni???
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

Men du, Messy, jag tror jag vet vem du är! Är det inte du som är Linda?
Jag är Frida, kommer du ihåg mej, jag som var och hälsade på Jossan från Spanien??
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

Tror att du skrev till fel! JAG har inte ridit hos alex, är bara där o fikar ibland!!!
Annars så rider jag min egen som står hos Huber + en till i det stallet som jag inte vet vad den heter(inte nån av johns). Så rider jag för tillfället hos Jonny Drews på täby och lite åt Helanders när jag har tid. Haj ju fyra egna hästar så tiden är en stor bristvara=)
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

Va? skrev jag till fel? ja syftade på Messy =)
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

jag rider både på Täby (hos Kahn) och på Angarn och då på Blue War som är Bexells häst! En helt underbar kille!!
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

Jag är hos en engelsk tränare som heter Peter Haley,
vadå? har du varit här??
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

Ja har oxå ridit hos alex! både på monogram och tartini! vem e du hehe. nu rider ja hos nadja eller har gjort det hela tiden men....
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

Jag är hos en engelsk tränare som heter Peter Haley! Känner du någon som jobbar här eller hur kommer det sig att du frågar?
(bara nyfiken) ;)
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

jaha ehmn.... ja vet inte om ja känner dej, men jag heter Frida.. jag känner Jossan Chini och de va så ja kom till alex, va bara där i två veckor jag bor ju i spanien.. va heter du då?
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

okey, ja red typ där under höstlovet o lite på helgerna, efter att ja hade ridit klart hos nadja. tror inte vi har setts
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 987
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 141
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp