Förklara för mig.

T

Tican

Ska köpa ett hansboschabrak (:love:).

Bild på schabraken. Ska köpa från Lillhästen i Stav som skriver såhär:

Vojlock med kantband 320:-
Schabrak med kantband 330:-
Paspoal på vojlock alt. schabrak + 60:-
Brett band på vojlock alt. schabrak + 120:-

Exempel: Vitt schabrak med blått kantband längst ut, gul paspoal innanför det samt ett brett blått band innanför paspoalen kostar 510:-

Färg på vojlock/schabrak: Vit, Marin, Grön, Creme, Svart, Brun, Vinröd, Grå, Ljusblå
Färg på kantband samt brett band: Marin, Grön, Svart, Royal, Vit, Gul, Grå, Brun, Vinröd, Creme, Röd, Ljusblå, Nougat.
Färg på paspoal: Marin, Grön, Svart, Royal, Vit, Gul, Grå, Brun, Nougat, Oliv, Röd, Guld, Silver, Offwhite, Vinröd

Eh? Fattar ingenting. Vill ha ett grått schbrak med innersta breda bandet vitt och det yttre breda bandet i typ klarblått (?). Men iaf, som den undre bilden fast utan passpoaler (dom guldfärgade). Så vad kommer detta att gå på?


Kan nån hjälpa mig? :crazy: :bow: :D
 

Liknande trådar

Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
2 017
Senast: Lydia
·
Dressyr Ja, nu när tävlingssäsongen börjat komma igång på allvar kände jag att en sån här tråd var rätt passande! :) Så, vad har ni...
Svar
12
· Visningar
2 372
Senast: Luzzan
·
Utrustning Har bestämt mig för att köpa en helt ny uppsättning schabrak/lindor till mitt sto och behöver råd i följande mycket viktiga fråga: Vilka...
Svar
18
· Visningar
1 707
Senast: Tagliabue
·
Utrustning Funderar på att göra slag i saken och beställa ett Mias RS schabrak i "mina" färger. Äpplegrönt har alltid varit tävlingsfärgen på...
2
Svar
20
· Visningar
2 607
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp