Bukefalos 28 år!

Förlora katter

Concett

Trådstartare
Lördags jag har förlora min katt heter Olle. Han har brutit bakben och han är 15 år gammal. så olle får somna in i strömholm djursjukhus.:(
 
Sv: Förlora katter

Ifjol så førlorade jag en katt jag haft sedan hon føddes. Hon blev øver nitton år. Efter bara ett par måndader så køpte jag en ny katt men ingen ær som den gamla! Saknaden får jag leva med precis som då en mænniska døtt. Men visst ælskar jag Vessla också før den hon ær. Fina frøken purr-purr:). Sørj Olle och øppna hjærtat før en ny kattevæn såsmåningom, jag kænner med dig.
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
824
Senast: Sassy
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
344
Senast: Jeps
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 559
Senast: monster1
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 818
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp