Bukefalos 28 år!

försäkring

S

semlis777

vilket försäkringsbolag rekomendrerar ni?? för och nackdelar om alla försäkringsbolag
 
den här frågan var uppe för inte så länge sedan. prova att söka på försäkringar.

själv har jag folksam för de har samma villkor som agria, men är betydligt billigare.
 
Har bara erfarenhet av AGRIA. Har funkat kanonbra alla de gånger vi behövt kontakta dom. Men de är kanske inte de billigaste.
 
Jag har If på ena hunden, men jag har aldrig utnyttjat de på nått sätt. Folksam hade min hund som jag tog bort förra året och allt fungerade kanon. Så jag satt min ny ahund i Folksam också bra för att det fungerade så bra. Jag har inte kollat runt så mycket med priser och så, men min äldre hund kostar ungefär lika mycket i alla bolag. Drygt 2000:- per år. Det är Liv 26.000:- och Veterinär 15.000:- Den yngre kostar kring 1300:- och det är Liv 9000:- och Veterinär 30.000:-
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Nu har Agria höjt försäkringen IGEN. Betalar alltså 11500 om året vilket nästan blir 1000 kr/mån. Har till sista april på mig att...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: lilstar
·
Hemmet Vilket försäkringsbolag har ni valt ni som bor i villa och varför valde ni det ni valde? Hur stort hus har ni och ungefär vart i landet...
Svar
15
· Visningar
686
Senast: G-uldlock
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är dags för försäkringsbolagen att tänka om och ge ersättning även till behandling av muskelinflammationer, inte vänta tills det...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Fälttävlansryttaren Amanda Wahl ställde i veckan frågan om varför försäkringsbolag inte ersätter behandling av muskelinflammation. Nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 822
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp