Bukefalos 28 år!

försäkring

vanimelde

Trådstartare
här kommer en lustig fråga:

vad kostar försäkring på häst nuförtiden? Och då menar jag fullförsäkrad. Någon?

Jag ahr ju en häst men han är inte fullförsäkrad och 20 år så den försäkringen är inte riktigt samma sak. Han står dessutom fortfarande på min fars företag så den betalar han :)

Vore lite kul o få ett ca-pris från er som har försäkring och kanske vilka bolag ni har. :)
 
Sv: försäkring

Vad det kostar med en fullförsäkring beror på en hel del saker som värdet på hästen och rasen. Olika raser har olika premier.
 
Sv: försäkring

Det där är ju väldigt gamla uppgifter och dessa är väll inte aktuella nu ,eftersom det har förändrat sig massor nu med försäkringarna ?

Mvh Mia
 
Sv: försäkring

Du kan även gå in på de flesta försäkringsbolagens hemsidor och få prisuppgift på hur mycket just din försökring skulle kosta.
 
Sv: försäkring

Du kan även gå in på de flesta försäkringsbolagens hemsidor och få prisuppgift på hur mycket just din försökring skulle kosta.

har inte hittat något sådant på sidorna och tyckte att det vore intressant att se hur ägare har det. Det är ändå vi som är konsumenterna. KOnsumentverket är inte uppdaterat alls tycker jag.
 
Sv: försäkring

Tidigare har du kunnat gå in på t.ex. agrias hemsida och gå på "teckna försökring" så får du fram kostnaden för just ditt djur.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
963
Ekonomi & Juridik Jag måste ha haft maximal otur när det gäller min självriskperiod på hästens försäkring. Mitt bolag har en fast självrisk per...
Svar
4
· Visningar
1 370
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Har en leasingbil som de höjt avgiften på ganska ordentligt. Den kostade ca 4300 när jag hämtade den i juli 2022, höjdes under hösten ca...
Svar
10
· Visningar
982
Senast: BernT
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 194
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp